منو
خشک کن ضایعات میوه و گیاهی

خشک کن ضایعات میوه و گیاهی (سبزیجات، یونجه و…)

خشک کن ضایعات میوه و گیاهی یکی از مهم‌ترین ماشین آلات صنعتی برای بازیافت محسوب می‌شود. امروزه با توجه به نیاز و افزایش جمعیت کره زمین و کمبود بسیاری از منابع و همچنین رشد مصرف، بازیافت و استفاده از ضایعات اهمیت چشمگیری یافته است. صنعت بازیافت اما همچنین به صنعتی حائز اهمیت و پر سود تبدیل شده است. یکی از مهم ترین و پر حجم ترین انواع ضایعات، ضایعات گیاهی و میوه جات می باشد که به صورت پسماند صنایعی همچون تولید شکر از چغندر قند و نیشکر، تولید رب گوجه فرنگی و … به وجود می آیند. از پوست و ضایعات گردو، فندق و بادام در تولید کربن فعال یا کربن اکتیو  (activated carbon) استفاده می شود.

مواد فراوری شده ی حاصل از پسماند های گیاهی امروزه مصارف گسترده ای از جمله تولید خوراک دام، تولید خمیر کاغذ، تولید کودهای کشاورزی پلیت انواع سبزیجات (یونجه) و … دارند. برای مثال از پسماند حاصل از چغندر قند در تولید خوراک دام و از ضایعات چمن و، نیشکر(باگاس)، چوب پنبه و برگ درختان در تولید خمیر فلاف پالپ و تولید کاغذ استفاده می شود.

گروه صنعتی هامون با تجربه ی طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، خدمات خود را در این زمینه با صنعتگران و تولید کنندگان کشور ارائه می نماید.
 
سارنده و تولید کننده انواع دستگاه خشک کن ضایعات میوه و گیاهی، سبزیجات، پسمانده و… برای مصرف خوراک دام و طیور|کود کشاورزی| با مناسب ترین قیمت ها جهت خرید

مطالب مرتبط:

    0%