منو

دستگاه سفت کن پودر اسپری درایر

مواد جامد خشک حاصل از خشک شدن محلول های محتلف در دستگاه اسپری درایر، معمولا به دلیل رقیق بودن محلول ها، پس از خشک شدن، بسیار سبک و کم چگالی می باشند، دلیل این امر خارج شدن آب از قطره ی در حال سقوط در اسپری درایر و خالی شدن حجم کلی قطره از آب یا مایع مورد خشک شدن می باشد. نتیجه ی این اتفاق سبک و حجیم بودن بسیار زیاد محصول می باشد ایجاد مشکل در بسته بندی و افزایش هزینه های حمل می گردد.

برای حل این مشکل، برخی واحد های تولیدی از آسیاب های چکشی استفاده می نمایند که تا حدی این مشکل را حل می نماید. اما برای حل کامل این مشکل، از دستگاه سفت کن پودر اسپری درایر استفاده می شود که با ایجاد سایش بین ذرات، باعث خرد شدن کامل و افزایش چگالی ذرات شود. این دستگاه ها بر حسب میزان سبکی ماده ی اولیه به صورت یک، دو ئ با سه مرحله ای ساخته می شوند. از این دستگاه برای کاهش حجم انواع سولفات نظیر سولفات منگنز، سولفات روی و سولفات منیزیم و همچنین ماده ی اولیه ی لعاب کاشی و سرامیک استفاده می گردد.

گروه صنعتی هامون، سازنده ی انواع ماشین آلات صنعتی، آماده ی طراحی و ساخت انواع دستگاه سفت کن پودر برای صنعتگران و تولید کنندگان کشور می باشد. دستگاه های ساخته شده توسط این گروه توانسته اند در موارد بسیاری حجم ماده ی تولیدی را به یک هشتم میران اولیه کاهش داده و بذین ترتیب باعث کاهش قابل توجه مصرف کیسه و هزینه ی حمل و نفل شوند.

 
سارنده و تولید کننده انواع مواد شیمیایی و ماشین آلات صنعتی (اسپری درایر، کوره دوار، فیلترها)مناسب ترین قیمت ها و بهترین عملکرد کیفیت
سیکلون غبارگیر و سپراتور گروه صنعتی هامون , سیکلون غبار گیر , دستگاه سفت کن پودر

مطالب مرتبط:

    0%